MUHTELİF ÇAPTA 9 KALEM SU SAYAÇ
ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ABONE İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
MUHTELİF ÇAPTA 9 KALEM SU SAYAÇ alımı 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası
|
:
|
2018/389874
|
1-İdarenin
|
a) Adresi
|
:
|
Ulus
Fuat Börekçi Caddesi 70 06030 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA
|
b) Telefon ve faks numarası
|
:
|
3126161935
- 3126162299
|
c) Elektronik Posta Adresi
|
:
|
fatih.gurel@aski.gov.tr
|
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
(varsa)
|
:
|
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı
|
:
|
Muhtelif
Çapta 9 Kalem Su Sayacı Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
|
b) Teslim yeri
|
:
|
Yüklenici
yeni sayaçları "Abone İşleri Dairesi Başkanlığı, Sayaç Sökme Takma ve
Kontrol Şube Müdürlüğü Atölyesi Deposuna" teslim edecektir. İdaremizin
stok durumuna göre sayaçların bir kısmını veya tamamını İvedik Arıtma
Tesisleri Deposuna teslim etmesi talep edilebilir. İdaremizin bu talebine
göre her iki depoya da belirtilen miktarda sayaç teslimi yapılacaktır.
Yükleme, boşaltılması ve nakliyesi Yükleniciye aittir.
|
c) Teslim tarihi
|
:
|
DN20
Anma çaplı yaş tip 190 mm soğuk su sayacı için; 1. Parti: Sözleşme
imzalanmasını takiben 45 - 60 takvim günü arası 50.000 adet, 2. Parti: 1.
parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü içerisinde 50.000 adet, 3.
Parti: 2. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü içerisinde 50.000
adet, 4. Parti: 3. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü arasında
50.000 adet, 5. Parti: 4. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü
içerisinde 50.000 adet, 6. Parti: 5. parti sayaçların teslimini takiben 60
takvim günü içerisinde 50.000 adet, olmak üzere sözleşme imzalanmasını
takiben 360 takvim günü içerisinde bu kalem sayaçların tamamı teslim edilmiş
olacaktır. DN20 Anma çaplı yaş tip 110 mm soğuk su sayacı için; DN20 anma
çaplı yaş tip sayaçların tamamı 180-200 takvim günü arasında İdaremize teslim
edilmiş olacaktır. DN50, DN65, DN80, DN100, DN125, DN150 ve DN200 mm su
sayacı için; Bu maddede geçen sayaçların tamamı 180-200 takvim günü arasında
İdaremize teslim edilmiş olacaktır. İdarenin yazılı talebi doğrultusunda on
beş gün önceden yükleniciye bildirim yapılmak üzere İdaremiz teslim süresinde
değişiklik yapabilir.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer
|
:
|
ASKİ
Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı
|
b) Tarihi ve saati
|
:
|
18.09.2018
- 14:00
|
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik
değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya
imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere
yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli
mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma
uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
|
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli
tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi
kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan
mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka
referans mektubu sunularak sağlanabilir.
|
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki
yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
|
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu
olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin
sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan
istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin
sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek
üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali
müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması
ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla
ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
|
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
|
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu
gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya
bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı
yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği
bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen
kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise
teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden
herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli
yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait
belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal
tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
|
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme
kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya
benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün
deneyim belgesi.
|
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler:
|
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili
temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki
belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya
belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki
belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya
istekli adına düzenlene Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya
istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan
teklif ettiği mallara ilişkin yerlli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim
belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili
mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya
isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgelerden herhangi bir
tanesini sunmak yeterlidir.
|
4.3.3.
|
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
|
TS EN ISO 4064 Standarta Uygunluk Belgesi veya
Uluslararası Eşdeğer Belge
|
4.3.3.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
|
Su sayaçları için Bilim, Sanayi ve Teknoloji
Bakanlığı’ndan alınmış (75/33/AT) Tip Onay belgesi veya Ölçü Aletleri
Yönetmeliği (2004/22/AT) doğrultusunda onaylanmış kuruluştan alınmış “AT Tip
İnceleme Belgesi” ile “Üretim Kalite Güvencesini Esas Alan Tipe Uygunluk
Beyanı” veya “AT Tip İnceleme Belgesi” ile “Nihai ürün doğrulamasını Esas
alan Tipe uygunluk beyanı” veya “Tam Kalite Güvencesini ve Tasarım
İncelemesini Esas Alan Uygunluk Beyanı” tekliflere eklenecektir.
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
içeren doküman:
|
1-Sağlık Bakanlığı Gıda Güvenliği ve Beslenme Araştırma
Müdürlüğünden alınmış Sayaçların boyanmasında kullanılan elektrostatik
boyanın insan sağlığına zararlı olmadığına dair belge veya
Uluslararası eş değer belge eklenecektir.
2-Teklif edilen her çaptaki su sayacına ait 1'er adet numune ve numuneye ait
hassasiyet test sonuçları teklife eklenecektir.( İsteklilerin vermiş olduğu
numune sayaçlar sözleşme imzalanmasına müteakip iade edilecektir.
Yüklenicinin vermiş olduğu numune sayaçlar son parti sayaçların teslim
alınmasından itibaren iade edilecektir)
3-İsteklinin,kendisine veya testlerin yapılacağı labaratuara ait TSE EN
ISO/ IEC 17025 standardına uygun laboratuara sahip olduğunu gösterir
sertifika
4- Teklif edilen her çaptaki sayacın teknik şartnamede belirtilen teknik
özelliklerini kapsayan döküman, katalog vb. tekliflere eklenecektir.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek
işler:
|
4.4.1.
Her çapta mekanik soğuk veya sıcak su sayacı satışı
benzer iş olarak kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif
eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on
beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASKİ
Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Sayaç Sökme Takma ve Kontrol
Şube Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Fuat
Börekçi Caddesi No : 70 ULUS ALTINDAĞ - ANKARA adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim
fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle
her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim
fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Teklif
fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen
isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.