Aski Genel Müdürlüğü İhale Detayı



MUHTELİF ÇAPTA 9 KALEM SU SAYACI

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ABONE İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Muhtelif Çapta 9 Kalem Su Sayacı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2018/518630

 

1-İdarenin

a) Adresi

:

Ulus Fuat Börekçi Caddesi 70 06030 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA

b) Telefon ve faks numarası

:

3126161935 - 3126162299

c) Elektronik Posta Adresi

:

fatih.gurel@aski.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

300.000 adet DN20 L=190 mm, 5.000 adet DN20 L=110 mm yaş tip su sayacı, 200 adet DN50, 10 adet DN65, 50 adet DN80, 200 adet DN100, 10 adet DN125, 10 adet DN150, 10 adet DN200, anma çaplı muhtelif çapta 9 kalem su sayacı alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yerleri

:

Yüklenici yeni sayaçları "Abone İşleri Dairesi Başkanlığı, Sayaç Sökme Takma ve Kontrol Şube Müdürlüğü Atölyesi Deposuna" teslim edecektir. İdaremizin stok durumuna göre sayaçların bir kısmını veya tamamını İvedik Arıtma Tesisleri Deposuna teslim etmesi talep edilebilir. İdaremizin bu talebine göre her iki depoya da belirtilen miktarda sayaç teslimi yapılacaktır. Yükleme, boşaltılması ve nakliyesi Yükleniciye aittir.

c) Teslim tarihi

:

Bu Sözleşme kapsamında imal edilecek mallar, işe başlanılan tarihten itibaren aşağıda belirtilen sevkiyat ve teslimat programına göre idareye teslim edilerek kısmı geçici kabulleri yapılacaktır. DN20 Anma çaplı yaş tip 190 mm soğuk su sayacı için; 1. Parti: Sözleşme imzalanmasını takiben 30 takvim günü içerisinde 50.000 adet, 2. Parti: 1. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü içerisinde 50.000 adet, 3. Parti: 2. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü içerisinde 50.000 adet, 4. Parti: 3. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü arasında 50.000 adet, 5. Parti: 4. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü içerisinde 50.000 adet, 6. Parti: 5. parti sayaçların teslimini takiben 60 takvim günü içerisinde 50.000 adet, olmak üzere sözleşme imzalanmasını takiben 330 takvim günü içerisinde bu kalem sayaçların tamamı teslim edilmiş olacaktır. DN20 Anma çaplı yaş tip 110 mm soğuk su sayacı için; DN20 anma çaplı yaş tip sayaçların tamamı 180-200 takvim günü arasında İdaremize teslim edilmiş olacaktır. DN50, DN65, DN80, DN100, DN125, DN150 ve DN200 mm su sayacı için; Bu maddede geçen sayaçların tamamı 180-200 takvim günü arasında İdaremize teslim edilmiş olacaktır. İdarenin yazılı talebi doğrultusunda on beş gün önceden yükleniciye bildirim yapılmak üzere İdaremiz teslim süresinde değişiklik yapabilir. 10.3.2. Sözleşme konusu malın ihale dokümanında belirtilen kalite ve özelliklere uygun olarak üretilip üretilmediğinin tespiti için imalat veya üretim sürecinde belirli aşamalarda ve aralıklarla denetleme yapılacaktır. Ara denetim ve Muayene ve kabul işlemleri, yürürlükteki “Mal Alımları Denetim Muayene Ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik” çerçevesinde yapılacaktır. 10.3.3. Yüklenici sözleşme konusu işin partilerini oluşturan sayaçların gövde dökümlerinin yapılacağı tarihi İdareye 7(Yedi) gün önceden bildirerek, gerekli numuneleri alması için ara denetim komisyonunun işyerine gönderilmesini isteyecektir. 10.3.4. Ara denetim komisyonu işyerinde dökülen her parti su sayacına ait alt gövde için 1 adet çekme deneyi, 1 adet kimyasal analiz, üst gövde için 1 adet çekme deneyi, 1 adet kimyasal analiz olmak üzere 1 (bir)’er adet numune ile 1 (bir)’er adet şahit numune ile toplamda 2(iki)’şer adet numune alacaktır. Yüklenici bu numuneleri standart ölçülere göre işleyerek komisyona teslim edecektir. 10.3.5. Komisyonca, işlenmiş numuneler KOSGEB laboratuvarına teslim edilecek ve sonuçların İdare adresine gönderilmesini isteyecektir. Numunelerin teslim aşamasında yüklenici temsilcisi bulunabilecektir. 10.3.6. Sonuçların İdareye ulaşmasından sonra, durum Yükleniciye bildirilecektir. Sonucun olumlu veya olumsuz olmasına göre yönetmeliklerde öngörülen işlemler uygulanacaktır. 10.3.7. Yüklenici her parti sayaçların üretimini tamamladıktan sonra, sayaçların 2004/22/AT MI-001 Ölçü Aletleri Yönetmeliğine göre testlerinin yapılması için ara denetim komisyonunun işyerine gönderilmesini isteyecektir. 10.3.8. Ara denetim komisyonu işyerine giderek üretimi tamamlanan sayaçların testlerini yapacak ve sonuç hakkında rapor tutacaktır. 10.3.9. Sayaçlar İdareye teslim edildikten sonra, her partinin ayrı ayrı kısmi geçici kabulleri muayene ve kabul komisyonu tarafından yapılacaktır. Komisyon gerekli görürse idareye teslim edilmiş sayaçlar üzerinden numnune alarak kimyasal analiz yaptırabilecektir. Ancak üzerinden numune alınan sayacın bedeli yükleniciye ödenecektir. 10.3.10. Kısmi geçici kabulleri yapılan sayaçların bedelleri İdare tarafından ödenecektir. 10.3.11. Son parti sayaçların geçici kabulü yapıldıktan sonra, işin garanti süresi başlayacak ve garanti süresinin sonunda kesin kabulleri yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

ASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı

b) Tarihi ve saati

:

20.11.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler

Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:

a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlene Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerlli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgelerden herhangi bir tanesini sunmak yeterlidir.
 

4.3.3.

4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

TS EN ISO 4064 Standarta Uygunluk Belgesi veya Uluslararası Eşdeğer Belge

4.3.3.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

 Su sayaçları için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’ndan alınmış (75/33/AT) Tip Onay belgesi veya Ölçü Aletleri Yönetmeliği (2004/22/AT) doğrultusunda onaylanmış kuruluştan alınmış “AT Tip İnceleme Belgesi” ile “Üretim Kalite Güvencesini Esas Alan Tipe Uygunluk Beyanı” veya (2004/22/EC) doğrultusunda onaylanmış bir kuruluştan alınmış “AB Tip İnceleme Belgesi” veya “AT Tip İnceleme Belgesi” ile “Nihai ürün doğrulamasını Esas alan Tipe uygunluk beyanı” veya “Tam Kalite Güvencesini ve Tasarım İncelemesini Esas Alan Uygunluk Beyanı” tekliflere eklenecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-) Teklif edilen her çaptaki su sayacına ait 1'er adet numune ve numuneye ait hassasiyet test sonuçları teklife eklenecektir.( İsteklilerin vermiş olduğu numune sayaçlar sözleşme imzalanmasına müteakip iade edilecektir. Yüklenicinin vermiş olduğu numune sayaçlar son parti sayaçların teslim alınmasından itibaren iade edilecektir)
b-) İsteklinin, kendisine veya testlerin yapılacağı laboratuvara ait  TSE EN ISO/ IEC 17025 standardına uygun laboratuvara sahip olduğunu gösterir sertifika veya bu özelliklere sahip ve testlerinin yapılacağı laboratuvar Akreditasyon Sertifikası eklenecektir.
c- ) Teklif edilen her çaptaki sayacın teknik şartnamede belirtilen teknik özelliklerini kapsayan doküman, katalog vb. tekliflere eklenecektir.
 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Her çapta mekanik soğuk veya sıcak su sayacı satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: