Aski Genel Müdürlüğü İhale Detayı



SOĞUK SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ABONE İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Soğuk Su Sayacı Mal Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN:2022/411480
1-İdarenin
a) Adı:ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ABONE İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi:Kazım Karabekir Caddesi 70 06030 Anafartalar Mh. Altındağ/505
c) Telefon ve faks numarası:7003960 - 3123115435
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı:Soğuk Su Sayacı Mal Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı:
300.000 adet DN 20 mm, 3.000 adet DN 25 mm, 2.000 adet DN 40 mm Uzaktan Okumaya Uyumlu Mekanik Su Sayacı ile 1.500 adet DN 50 mm, 750 adet DN 80 mm, 750 adet DN 100 mm Woltman Tip Mekanik Su Sayacı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:ASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi Başkanlığı Sayaç Sökme Takma ve Kontrol Şube Müdürlüğü deposuna teslim edecektir. İdaremizin stok durumuna göre sayaçların bir kısmını veya tamamını İvedik Arıtma Tesisleri Deposuna teslim etmesi talep edilebilir. İdaremizin bu talebine göre her iki depoya da belirtilen miktarda sayaç teslimi yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi:DN20 mm Sayaç Teslimat Programı: 1. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 30. Gün 30.000 Adet 2. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 60. Gün 30.000 Adet 3. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 90. Gün 30.000 Adet 4. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 120. Gün 30.000 Adet 5. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 150. Gün 30.000 Adet 6. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 180. Gün 30.000 Adet 7. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 210. Gün 30.000 Adet 8. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 240. Gün 30.000 Adet 9. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 270. Gün 30.000 Adet 10. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 300. Gün 30.000 Adet DN25 mm Sayaç Teslimat Programı: 1 Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 40. Gün 3.000 Adet DN40 mm Sayaç Teslimat Programı: 1 Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 50. Gün 2.000 Adet DN50 mm Sayaç Teslimat Programı: 1. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 45. Gün 300 Adet 2. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 75. Gün 300 Adet 3. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 105. Gün 300 Adet 4. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 135. Gün 300 Adet 5. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 165. Gün 300 Adet DN80 mm Sayaç Teslimat Programı: 1. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 45. Gün 150 Adet 2. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 75. Gün 150 Adet 3. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 105. Gün 150 Adet 4. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 135. Gün 150 Adet 5. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 165. Gün 150 Adet DN100 mm Sayaç Teslimat Programı: 1. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 45. Gün 150 Adet 2. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 75. Gün 150 Adet 3. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 105. Gün 150 Adet 4. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 135. Gün 150 Adet 5. Parti Sözleşme Tarihini Takip Eden 165. Gün 150 Adet
d) İşe başlama tarihi:Sözleşme imzalanmasına müteakip 3 iş günü içerisinde işe başlanır

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:26.05.2022 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Aski Genel Müdürlüğü - Abone İşleri Daire Başkanlığı

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgelere ilişkin bilgiler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosuna ait bilgiler,
b) Mal satışları ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu bilgilerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu bilgilere ilişkin tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, mal satışları ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağladığını gösteren bilgileri belirten isteklinin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir.
Bu kriterleri önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini ilişkin bilgileri sunabilirler.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

a) Aday veya İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafindan aday veya istekli adına diizenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafindan aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgelerden herhangi bir tanesini sunmak yeterlidir.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin Türkiye’de (kendilerinin veya bir başka firmanın) tamir ve ayar işlerinin yapıldığı yetkili servisinin olduğunu belgelendireceklerdir. İmalatçıların yerli üretici olduğunu teklifle  birlikte belgelendirmesi ve kendisinin teklif sunması durumunda bu belgenin sunulması şartı aranmayacaktır.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

İstekliler aşağıda açıklanan belgeleri  yeterlilik bilgileri tablosunda beyan edeceklerdir.

- AT Tip İnceleme Belgesi (CE Sertifikası),

- İmalat Sürecine İlişkin Kalite Güvencesini Esas Alan Tipe Uygunluk Beyanı [B+D],

- TS EN ISO 4064 Standarta Uygunluk Belgesi,

- IEC kapsamında TÜRKAK veya uluslararası akredite edilmiş bir kuruluş tarafından yetkilendirilmiş laboratuvarlarca düzenlenmiş IP68 Koruma Sınıfı Test Raporu.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İstekliler, DN20, DN25 ve DN40 mm sayaçlar için  numune olarak her tip sayaç için ayrı ayrı olmak üzere 4 (dört) adet numune su sayacını (3 adet montaj edilmiş çalışır halde, 1 adet ise demontaj edilmiş incelenebilir halde olmak üzere), DN50, DN80 ve DN100 mm sayaçlar için numune olarak her tip sayaç için ayrı ayrı olmak üzere 1 (bir) adet numune sayacını ve ürüne ait katoloğu İdare'ye teslim edeceklerdir. 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her tipte su sayacı (mekanik, ön ödemeli, hacim esaslı, ultrasonik su sayacı) satışı.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.