Aski Genel Müdürlüğü İhale Detayı



blank.gif (3×3)

BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ATIKSU ARITMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (SAİS) Kabinlerinin Bakım Onarımlarının Yapılabilmesi İçin Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2025/42571

 

1-İdarenin

a) Adı

:

ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ATIKSU ARITMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI

b) Adresi

:

Kazım Karabekir Cad. No:70 06050 ULUS ALTINDAĞ/ANKARA

c) Telefon ve faks numarası

:

3126161667 - 3123126929

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı

:

Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (SAİS) Kabinlerinin Bakım Onarımlarının Yapılabilmesi İçin Hizmet Alımı

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (Sais) Kabinlerinin Bakım Onarım Kapsamındaki 24 Kalem Malzemenin Temini ve 730 Takvim Günü Süresince 11 Adet Tesisin Periyodik Bakım ve Onarımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

İş Kapsamında birim fiyat teklif cetvelinde bulunan 24 (yirmidört) kalem malzeme, Ankara Merkezi (Tatlar) Atıksu Arıtma Tesisinde bulunan ambara teslim edecektir. Ankara Merkezi (Tatlar), Karaköy, Çubuk, Polatlı, Kahramankazan, Kızılcahamam, Gerede, Beypazarı, Ayaş, Elmadağ ve Şereflikoçhisar Atıksu Arıtma Tesislerinde mevcut bulunan SAİS Kabinlerinin 22.03.2015 tarihli ve 29303 sayılı Resmi Gazetede (Değişik:RG-16/7/2019-30833) Yayımlanarak Yürürlüğe Giren Sürekli Atıksu İzleme Sistemleri Tebliği'ne Uygun Olarak İşletilmesi, Servis, Teknik Destek, Bakım ve Onarım Hizmetlerinin verilmesi Yüklenici tarafından sağlanacaktır.

ç) Süresi/teslim tarihi

:

İşe başlama tarihinden itibaren 730(YediYüzOtuz) gündür

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

13.03.2025 - 14:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

ASKİ Genel Müdürlüğü Giriş Kat İhale Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

TSE 13201 Servis Yeterlilik Belgesi
Yer Görme Belgesi
Yerleşik Bir Ofis ve Yerleşik bir Yetkili Servis Belgesi

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak; 

1) Sürekli Atıksu İzleme Sistemi Satışı

2) Sürekli Atıksu İzleme Sistemi Kurulumu

3) Sürekli Atıksu İzleme Sistemi Bakım-Onarımı

4) İhale Kapsamında istenilen enstrümanlara (sensör ve/veya kontrol ünitesi) ilişkin satış yapılması

5) İhale Kapsamında istenilen enstrümanlara (sensör ve/veya kontrol ünitesi) ilişkin montaj yapılması

6) İhale Kapsamında istenilen enstrümanlara (sensör ve/veya kontrol ünitesi) ilişkin bakım-onarım yapılması;

ayrı ayrı veya birlikte sunulabilir. Belirtilen maddelere ait en az bir benzer işe uyması yeterlidir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine 
% 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 
90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.